Úgy lett diszkontspecialista, hogy 1993-ban meglátta a Plus álláshirdetését, és 13 év Plus-elkötelezettség után, 2006-ban szembejött az ALDI magyarországi megjelenése.
Vezetése alatt tavaly - közel 20 százalékos növekedéssel és 133 milliárd forint bruttó forgalommal - itthon először zárt nyereséggel az ALDI, mert a magyar törvény megtiltotta a veszteséget két egymás utáni évben. „Ha nehezen is, de megközelítettük, hiszen, 100 üzlet felett lehet egyáltalán nyereséges működést elérni, de az ingatlanos cégünk segítsége is kellett ahhoz, hogy a nyereségesség kijöjjön" - ismerte el a Figyelőben az Aldi főnök, aki szerint ez az év is hasonló bővülést hoz. De az Aldi webdiszkontja egyhamar nem indul. - „Az angliai tapasztalatok szerint nem kell kapkodnunk" - árulta el Székács Tibor a Figyelőben, aki tanácsot is adott a „nemzeti diszkontlánc", a CBA-hoz tartozó Cent felvirágoztatásához. Azt, hogy „a diszkont nem azt jelenti, hogy olcsó berendezéseken alacsony minőségű és árú termékeket értékesítek kevesebb dolgozóval". A diszkont akkor sikeres, ha a vevő érzi, értéket kap a pénzéért.
A teljes interjú a Figyelő 2016/41. számában olvasható!