A vállalkozói kedv nemzetközi és hazai szinten egyaránt nőtt ugyan, de a magyarok inkább a kalandos élettel, mint az állandó fejlődéssel kapcsolják össze az önálló munkavégzést.
Bár globális és európai összehasonlításban is van még hova fejlődnünk, a magyarok is egyre kedvezőbben viszonyulnak a vállalkozói létformához – derül ki az Amway által rendelt kutatásból. Míg négy éve a válaszadók kevesebb mint fele vélekedett pozitívan, két esztendeje 61, 2016-ban pedig már 65 százalékuk gondolta úgy, hogy érdemes Magyarországon vállalkozni. Biztató eredmény, hogy a megkérdezettek több mint harmada (38 százalék) gond nélkül el tudná magát képzelni vállalkozóként; ezzel a régióban a középmezőnybe tartozunk, megelőzve Csehországot, Sz...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2016/50 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!