Nagyok játszótere

Hirdetési piac
Jandó Zoltán
2017-01-12 06:36
frissítve: 2017-01-11 11:34

Akárhova nézünk, mindenhol Habony Árpád bukkan fel a legnagyobb hazai tévés kereskedőház, az Atmedia környékén. Bár a kormányzati kommunikációs guru hitelezője, Tombor András csak karácsony előtt vette meg a céget, állítólag már egy hónappal korábban ő tárgyalt a vállalat nevében. A rádiós piacon egy meglévő struktúrába vásárolta be magát az Atmedia.

Játszótéri pletyka – lapunknak is így minősítette tavaly júniusban Lukács Csaba, a legnagyobb hazai televíziós sales house, az Atmedia ügyvezetője azokat a híreszteléseket, hogy a társaság Habony Árpád érdekeltségi körébe kerülhetett. A cég 2016 utolsó napjaiban azonban két hírt is közzétett, amelyek arra utalhatnak, hogy már nem csak a mászóka mellett suttognak a fideszes kommunikációs guru szerepéről. A tulajdonosváltást és egy új piacra történő belépést bejelentő közleményeket ugyanis úgy is lehet értelmezni, hogy jelenleg a társaság, annak legnagyobb ügyfele, valamint legújabb stratégiai partnere egyaránt Habonyhoz közel álló vállalkozók kezében van.

No de ne szaladjunk ennyire előre, kezdjük azzal, mit is érdemes tudni az Atmediáról. A társaság – amely az elmúlt három-négy évben nőtt valóban nagyra – valamivel több mint egy esztendővel ezelőtt került be igazán a k...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2017/2 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!