A közelmúltban a Facebook épp az utolsó pillanatban zárkózott el attól, hogy a brit Admiral biztosító rendelkezésére bocsássa a felhasználók posztjainak tartalmát elemzésre. A biztosító így egyelőre a posztokból levonható személyiségjegyek meghatározása helyett csak regisztrációs lehetőségként használja a legnépszerűbb közösségi oldalt. A svájci Swiss Re viszontbiztosító a digi.me startuppal kötött együttműködést. A szintén svájci startup célja, hogy a felhasználó teljes közösségi médiahasználatát tárolja, kereshető formában - utóbbi tudtával és kérésére. Ezért cserébe egyéni, kedvezőbb üzleteket köthet. Hogy miképpen? Az optimista tweetek aránya fordítottan arányos a szívbetegségek kialakulásának esélyével...
Ugyan a közösségi médiahasználat egyelőre nincs hatással a díjra, amit a biztosításért fizetünk, de nem túlzás kijelenteni, hogy a rendelkezésre álló egyre nagyobb adatme...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2017/2 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!