Olaf Koch, a düsseldorfi Metro AG igazgatótanácsának elnöke a napokban így summázta a részvényesek csaknem egyöntetű közgyűlési határozatát: mostantól két erős és sikeres önálló cégként folytatja a Metro és a Media Markt.
A nagykereskedelmi-, valamint a vendéglátóipart kiszolgáló food-service divízió ezután is Metro márkanév alatt tevékenykedik majd. A Media Markt Saturn Kft., amely nálunk a Media Markt márkanéven ismert áruházat üzemelteti, Európában a csoport piacvezető szórakoztatóelektronikai üzletágához tartozik. Ez az ágazat Ceconomy néven fut tovább. „Mindkettő rendkívül dinamikus, és megvan benne a szükséges adottság az önálló működéshez, az egészséges növekedéshez. Sokat dolgoztunk, hogy sikeres legyen az átalakulás" - nyugtatta meg a befektetőket Olaf Koch. Nem győzte hangoztatni, hogy szerinte a szétválás mindkét vállalat számára lehetővé teszi, hogy „saját piaci területükön v...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2017/7 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!