Nagy munka volt, de alapvetően probléma nélkül összedrótoztuk a két ügyfélkört - hallottuk február első hétvégéjéről, amikor vagy százan még hétvégén is az Erste Bank Népfürdő utcai székházában „robotoltak". Február 4-én, egy szombati napon ugyanis az amerikai hátterű Citi 200 ezer magyar lakossági ügyfele vált az Erste Bank kliensévé. Bár kisebb döccenések óhatatlanul jelentkeztek a folyamat során, például a call center nehezen emésztette meg a szokásoshoz képest tízszeres leterheltséget, ahogyan az internetbank sem bírta el fennakadás nélkül a koncentrált érdeklődést, de összességében mégis remekül sikerült a beolvadás. Az ügyfelek sok kényelmi szolgáltatást is kaptak, az új kártyáknál megőrizhették a régi PIN-kódjukat, a bankszámlaszámaiknál is csak az első nyolc, a bankot azonosító rész változott.
Az igazi kérdés a hitelintézet szempontjából azonban csak most következik: üzletile...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2017/7 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!