Ha tavaly ilyenkor azt mondja valaki a Rail Cargo Hungariát (RCH) vezető Kovács Imrének, hogy egy évvel később 10-20 százalékos növekedést könyvelhet el a fontosabb forgalmakban, aligha hitt volna az illetőnek. A 2015-ös esztendő ugyanis nem volt valami fényes az ágazat számára, és 2016 első felében is megmaradt a kedvezőtlen tendencia. Pangott a fa-, a gabona- és az ócskavaspiac, az orosz-ukrán konfliktus a záhonyi forgalomra volt még mindig negatív hatással, az autópálya-építések pedig még nem indultak újra, így építőanyagot sem kellett nagy mennyiségben szállítani. A vasúti árufuvarozás hazai piacvezetőjének a szemszögéből úgy tűnt, hogy visszatért a válság kitörése utáni, 2008-09-es időszak.
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2017/12 számában. Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját. Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket! |