Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat. Az Amazonnak már ember nélküli mintaüzlete is van, de az innovatív webes mamutot most követik az olyan nagyok, mint a Walmart vagy a Target.
Azt gondolnánk, hogy a távoli jövőről beszélünk, pedig már Magyarországon is belopóztak az életünkbe a pénztáros nélküli kasszák, az online rendelt árukat emberi beavatkozás nélkül „átadó" csomagautomaták. Ma már, ha kell, pár webes kattintást követően az otthonunk ajtaján csengető futár intézi el helyettünk a heti nagybevásárlást. De legalább nem robotok főznek - egyelőre...
Persze számos olyan diszkont és hagyományos élelmiszerlánc van ma hazánkban, ahol nem hangsúlyos az online árurendelés lehetősége, vagy egyáltalán ninc...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2017/13 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!