A Posta Biztosító 2014 januárjától új csoportos betegségbiztosítási termékkel lép piacra. A FŐNIX CARE baleset- és betegségbiztosítás a vállalati ügyfelek igényei szerint lett kialakítva.
A Posta Biztosító eddigi biztosítási és a Főnix-MED Zrt egészségügyi szolgáltatási tapasztalataira építve kialakított egy új vállalati csoportos biztosítási terméket. A két cég piaci múltja jelent garanciát a termék megbízhatóságára és kiváló minőségére. A FŐNIX CARE baleset- és betegségbiztosítás a vállalati biztosítási piac igényeire ad megoldást, egy magas színvonalú, széles ellátási spektrummal rendelkező járóbeteg ellátási és diagnosztikai kapacitást kínálva.
A FŐNIX CARE biztosítás számos előnye közé tartozik, hogy a munkáltató adó- és járulékmentes juttatásként adhatja azt munkavállalója számára és a biztosítás éves díja a vállalkozás számára költségként elszámolható. Ez a juttatási forma a többi cafetéria elemmel összehasonlítva, az egyik legkedvezőbb megoldást jelentheti a munkáltatók és munkavállalóik számára.
Az egészséges munkavállaló a munkáltató legnagyobb értéke. A munkavállaló számára adott - magán egészségügyi ellátást biztosító - betegségbiztosítás kereteiben gyorsan, hatékonyan, várólistáktól mentesen és tervezhető módon szervezhető az ellátás. Ez elősegíti a gyógyulás folyamatát, lecsökkenti a betegségben töltött napok számát és ezáltal a munkába visszatérés idejét.
A termék központi eleme egy az ügyfelek számára a nap 24 órájában elérhető call center szolgáltatás, mely a vállalati biztosítottak hívásait fogadja és az egészségügyi szaktanácsadást végzi, valamint az ellátás szervezői feladatokat látja el.
Különlegessége ennek a betegség biztosítási terméknek, hogy balesetbiztosítással egészül ki, mely baleseti halál esetén fél millió forintot fizet a biztosított kezdeményezettjének.