A H&M már nem érzi a válságot
2013-09-26 11:29
Jó negyedévet zárt a Hennes & Mauritz svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc.
A 2012. december 1-jén kezdődött 2012-13-as üzleti év első kilenc hónapjában a cég 1,33 milliárd euró (400 milliárd forint) adózás utáni eredményt ért el, ugyanannyit, mint tavaly - közölte a H&M csütörtökön Stockholmban. A gyenge első félév után a június-augusztusi harmadik negyedévben 22 százalékkal, 510 millió euróra nőtt a nyereség, elsősorban a jó kínai és a japán eladásoknak köszönhetően - derült ki Karl-Johan Persson vezérigazgató tájékoztatójából.
A H&M 215 új üzletet nyitott az elmúlt kilenc hónapban világszerte, és augusztusban elindította az online árusítást az Egyesült Államokban. Szeptemberben a kínai Szecsuan tartomány székhelyén, Csengtuban nyílt meg a divatárulánc 3000. boltja.
MTI