A Mattel játékgyártó vártnál gyengébb negyedéves eredményt közölt
2013-07-17 14:50
A szakértők által vártnál jóval kisebb adózott eredményről számolt be szerdán a Mattel amerikai játékgyártó az idei második negyedévben.
Ebben egyebek között az játszott szerepet, hogy csökkent egyik vezető terméke, a Barbie babák eladása. Az egyebek között a Hot Wheels autómodellek és a Fisher-Price játékok gyártója 73,3 millió dollár profitról, részvényenként 21 centről számolt be az egy évvel korábbi 96,2 millió dollár, részvényenként 28 cent után.
Elemzők arra számítottak, hogy a legnagyobb amerikai játékgyártó részvényarányos eredménye 32 centre emelkedik.
A Mattel bevétele 1 százalékkal 1,17 milliárd dollárra nőtt, ami elmaradt a szakértők által várt 1,22 milliárd dollártól. A Barbie babák eladása 12 százalékkal esett a június végével záródott három hónapban éves szinten. Ezzel már a negyedik negyedévben csökkent a termék iránti kereslet.
MTI