A menedzsmentirodalom ABBA-ja

John C. Maxwell Magyarországon
Izsák Norbert
2013-11-07 06:40
Lelkesítő, szögegyenes gondolatokat tartalmazó, gyakorlatias vezetéstudományi könyveiről vált ismertté a napokban Budapesten üzleti gigakonferenciát tartó amerikai leadershipguru.


Számtalan olyan vezetői tréner és előadó van a szakmában, aki többnyire elméleti dolgokat tanít. Az ikonikus John C. Maxwell abban különbözik tőlük, hogy rendkívül emberközeli, és nem azt mondja el, mit kell csinálni, hanem azt, hogyan – segít elhelyezni az amerikai szakembert a puha fedeles menedzsmentirodalom dzsungelében Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alapítója és alelnöke.

Az elmúlt két évtizedben Maxwell vagy 60 könyvet publikált összesen 20 milliós példányszámban. Írásai kivétel nélkül világosak, könnyen emészthetők, s akárhol üti fe...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/45 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!