A Sólyom holding minőségi márkaként szeretne megjelenni a piacon
2013-08-26 13:37
A Sólyom cégcsoport egy új, minőségi, prémium magyar brandet szeretne létrehozni és bevezetni Magyarországon, a jövőben számos céggel tervez együttműködési megállapodást kötni a sport, és a kultúra területén is.
Lucsik János, a Sólyom Befektetési és Vagyonkezelési Holding Kft. (Sólyom holding) ügyvezető igazgatója a cég hétfői, bemutatkozó sajtótájékoztatóján kiemelte: a vállalat egyik feladata az új magyar légitársaság zavartalan és üzemszerű működésének biztosítása, de emellett az új magyar védjegy, a Sólyom magyarországi bevezetése is a fontos célkitűzésük.
A Sólyom holding májusban jött létre, kizárólagos tulajdonosai Vágó József, Hurtyák Róbert és Lucsik János. A holdingnak jelenleg 16 vállalata van, köztük a Sólyom Hungarian Airways Kft., a cégcsoport 2017 végére 2000-2500 munkavállalót szeretne foglalkoztatni Magyarországon - ismertette a Sólyom holding ügyvezető igazgatója.
A Sólyom holding a Sólyom légitársaság kiszolgálása mellett önálló piaci szereplőként is szeretne megjelenni Magyarországon - hangsúlyozta Lucsik János. Hozzátette: a Sólyom attól lesz új magyar prémium brand, hogy magyar termékeket fog forgalmazni, elsősorban magyar beszállítókkal dolgozik, magyar munkahelyeket teremt és az országban fizet adót.
Lucsik János elmondta, mivel elkötelezettek a prémium minőségű magyar termékek és szolgáltatások iránt, meghirdették minősített beszállítói adatbázisukat. Tudomásuk szerint ez az első olyan minősített adatbázis a világon, amelyet egy légitársaság hozott létre annak érdekében, hogy biztosítsa a lehetőséget mindazon mikro, kis- és közepes vállalkozások számára, amelyek beszállítói szeretnének lenni - hangsúlyozta az ügyvezető igazgató.
Az adatbázis célja, hogy megcélozzák azokat a kisebb vállalkozásokat, amelyek minőségi magyar terméket állítanak elő. Példaként említette a Sólyom Air Építőipari Beruházó és Beruházás Bonyolító Kft.-t is, amelyben a tervek szerint 2013 végéig legalább 50-100 munkavállaló kezd el dolgozni, és amelynek fő profilja a magasépítés lesz.
Lucsik János a sajtótájékoztatón bejelentette: a Sólyom holding stratégiai együttműködési megállapodást kötött a Naturalle termékeket forgalmazó Sales One Kft.-vel, és hétfőtől az üzletekbe kerülnek a Naturalle Sólyom logóval ellátott termékei. Az ügyvezető igazgató hozzátette, hogy a Sólyom holding üzletrészt vásárolt a Sales One Kft.-ben. A cég meggyőzte a Sólyom holdingot arról, hogy lehet Magyarországon, magyar alapanyagokból prémium termékeket előállítani, és kifejezetten jó ár-érték aránnyal értékesíteni - emelte ki Lucsik János.
A sajtótájékoztatón kiosztott tájékoztató szerint a Sales One Kft. 2012 novemberében jött létre élelmiszer-ipari termékek magyarországi forgalmazására, és március óta dolgoztak az új magyar élelmiszermárka megalkotásán.
Kenyeres Sándor, a Sales One Kft. ügyvezető igazgatója a sajtótájékoztatón elmondta: alig fél év alatt 4 millió terméket értékesítettek, és forgalmuk megközelítette az egymilliárd forintot. Jelezte: jelenleg finomlisztet, napraforgó olajat és lekvárt forgalmaznak, de nemsokára energiaitaluk is a piacra kerül, és még az idén további termékek bevezetését tervezik.
Lucsik János kérdésre válaszolva elmondta: adatbázisukban már több százan érdeklődtek a feltételekről.
Az ügyvezető igazgató arra a kérdésre üzleti titokra hivatkozva nem válaszolt, hogy milyen befektetők állnak a holding mögött, de kiemelte, hogy a céget a három tulajdonos működteti, és ők finanszírozták azokat a költségeket, amelyek a holding működtetéséhez szükségesek voltak.
MTI