Sok híresség a csökkenő lemezbevételek és filmes gázsik pótlására fordul a divatiparhoz. A legsikeresebbek több százmillió dolláros forgalmat generálnak évente, többet, mint eredeti hivatásukkal.
|
P. Diddy parfümreklámja. A pénznek nincs szaga |
A zene- és filmipar előadóművészeitől elvárja a közönség, hogy újból és újból kitalálják magukat. Öt-hét évenként új imázs, új külső, új hangvétel dukál. Madonna ebből csinált sportot három évtizeden át, ezért tudott a csúcson maradni. Az állandó megújulási kényszerben szövetségesekre van szükség. Kezdő divattervezők gyakran köszönhették egy...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/49 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!