Az új Kína nyertesei

Változó ágazati fókusz
2013-09-05 06:48
Kínában a belső fogyasztás fokozatosan átveszi az exporttól a fő húzóerő szerepét. De vajon eközben mely ágazatokban és milyen cégeknél várható fokozott növekedés, és a befektetőknek hogyan érdemes pozicionálniuk magukat?

Raymond Ma, a Fidelity China Consumer Fund portfóliókezelője
Raymond Ma, a Fidelity China Consumer Fund portfóliókezelője

Kína közelmúltbeli fejlődése egy újabb nagy gazdasági szakasz kezdetének tekinthető. Az új Kína elnevezésű korszakban (lásd a táblázatot) központi jelentősége van a belső fogyasztásnak. Ebből a fogyasztási cikkeket gyártó, az informatikai és az egészségügyi cégek, valamint a biztosítók profitálhatnak leginkább. A gyorsa...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/36 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!