Az első kérdések
A legtermészetesebb, hogy gondosan tervezzük meg, hogy mit és hogyan szeretnénk megmutatni magunkról, ezt a tartalmat mennyire tudjuk érdekesen, szakmailag hitelesen tálalni. Akarjuk-e valamiről rendszeresen tájékoztatni a potenciális ügyfeleket? Akarunk-e értékesíteni a weboldalon? Akarunk-e, és aztán tudunk-e folyamatosan visszatérő látogatókat szerezni érdekes, egyedi tartalmakkal?
Mindezeket tudnunk kellene már akkor, amikor a weboldalunk még el sem indult. Pontosabban ezeket gyakran még a valódi tervezés fázisa előtt eldöntjük vagy tudatosan, aktívan, vagy passzívan sodródva, és ezzel eleve elrendelődik, hogy érdekes vagy unalmas oldala, azaz csapnivaló online képe lesz vállalkozásunknak.
További részletek és teljes cikk a Figyelő hetilap 2013/23-ik számában, az Infotech rovatban.