Diszkrét báj

Szépségversenyek lejtmenetben
VARGA ZSOLT
2013-07-04 06:40
Apad a szponzorok adakozókedve, így egyre nehezebb pénzt csiholni a szépségkirálynő-választásokból. Az aktuális botrány ezt még nehezebbé teszi Hajdú Péter és felesége számára.
A bennfentesek szerint szépségversenyt rendezni hazánkban nem bomba üzlet. Egy családot prímán eltarthat, ha jól csinálják, s erre volt is példa. Arra viszont vajmi kevés az esély, hogy komoly, százmilliós profitot hozó vállalkozássá nője ki magát. A fény, a pompa, a csillogás senkit ne tévesszen meg.

A hazai szépségversenyeket tizenöt éven át Fásy Ádám tartotta a kezében. A két legrangosabb (Miss World Hungary, Miss Universe Hungary) mellé okosan begyűjtötte a kisebbeket is, hogy ne legyen konkurenciája. Hiszen a sikerhez nem elég a csillagok kedvező állása, a gyönyörű nők, a hathatós médiatámogatás, a szponzorok is elengedhetetlenek. Azokon pedig saját bevallása szerint is ostobaság lett volna másokkal osztozni. Így vált Fásy Ádám, a békéscsabai Fiume Hotel vezérigazgatója a szépségipar eme ágazatának egyeduralkodójává Magyarországon.

SZÉPSÉGKIRÁLYNŐ MINT TERMÉK
Jel...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/27 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!