Enyhén emelkedett a Kékkúti Zrt. árbevétele tavaly

2013-06-11 14:52
frissítve: 2013-06-11 16:08
Tavaly a Kékkúti Ásványvíz Zrt. összes ásványvízeladása meghaladta a 112 millió litert a korábbi 108 literrel szemben; árbevétele tavaly 5,4 milliárd forint volt a tavalyelőtti 5,5 milliárddal szemben, ezzel a Kékkúti Ásványvíz megtartotta pozícióját és továbbra is a hazai ásványvíz-piac vezető gyártója - közölte a cég az MTI-vel kedden.
A közlemény szerint a Kékkútinál a válság ellenére sikerült munkahelyeket megőrizni állami támogatás nélkül is; az üzemi éves átlaglétszám 2011-ben és 2012-ben is 81 fő volt.

A cég nyilvános mérlege szerint az adózás utáni veszteségük 816 millió forintra emelkedett a tavalyi 652 millió forintról.

A közlemény szerint az ásványvíz-palackozó cég hat márkájával – Theodora, Nestlé Aquarel, Nestlé Vera, Sanpellegrino, Acqua Panna és Perrier - tavaly mennyiségben 12,4 százalékos, értékben 14,5 százalékos piaci részesedést ért el. Kiemelték, hogy az üveges gépsoron fejlesztést hajtottak végre, jelezve a Kékkúti elkötelezőségét a minőségbiztosítás és gasztronómia szegmens iránt.

A cég 2012-ben a PET-palackok és a kupakok súlyát tovább csökkentette, úgy hogy a fogyasztók számára a minőség változatlan maradt, ennek köszönhetően éves szinten hat százalékkal kevesebb műanyag csomagolóanyagot használtak fel.
MTI