Felelős vállalati magatartás: 2,7 milliós adomány

Cseke Hajnalka
2013-07-16 12:27
Több, mint 2.7 millió forintot gyűjtött össze másfél hónap alatt az Unilever és a Coop üzletlánc a Nagycsaládosok Országos Egyesülete számára.
Az akció során minden Coop üzletben eladott Unilever termék után az Unilever egy forintot ajánlott fel az egyesület számára. Az egyesület a befolyt összeget helyi szervezeteinek juttatja el, hogy megkönnyítse a családok részvételét a rendezvényeken. „Fontos hogy a családok részt tudjanak venni közösségépítő programokon, ahol olyan élményekkel gazdagodhatnak, amelyeket egyébként nem engedhetnének meg maguknak" - mondta Székely Hajnalka, a Nagycsaládosok Egyesületének elnöke.

A felelős vállalati magatartás elkötelezett híveként, a közösségek támogatása az Unilever kiemelt céljai között szerepel. Az Unilever az adomány mellett termékekkel is támogatja az Egyesület tevékenységét. „Felelős vállalatként kötelességünknek tartjuk, hogy a közösség érdekeit is nézzük, és olyan ügyek mellé álljunk, amelyek összhangban vannak filozófiánkkal. Házon belül is törekszünk a családok támogatására, ennek elismeréseként idén elnyertük a Sokszínű és Családbarát vállalat igazolást is" - mondta Vince Beáta, az Unilever Magyarország kommunikációs vezetője.

A Nagycsaládosok Országos Egyesületének jelenleg 14 ezer legalább három gyermeket nevelő család a tagja. Az Egyesület országszerte hét regionális központtal és 250 helyi közösséggel működik, munkáját pedig több mint 1500 önkéntes segíti. Alapítása óta legfontosabb céljai között szerepel az élet és az anyaság tiszteletére nevelés, a házasságért és a jövő generációért érzett felelősség erősítése, a nagycsaládok sajátos érdekeinek lépviselete és szolgálata, illetve a nagycsaládok egymást ismerő és segítő közösségekké szervezése.