Két kulcsterületen is új vezetők csatlakoztak decemberben a BMW-csoport magyarországi leányvállalatához: az értékesítést Berkes Zoltán (47), míg a vevőszolgálatot Gombos Zoltán (35) irányítja. A gépészmérnök végzettségű szakemberek kinevezésük előtt évtizedes autóipari tapasztalatot szereztek. A Figyelő Berkes Zoltánt kérdezte a cég 2014-es terveiről.
- Hogyan találta meg a feladat, s cseppet sem hezitált, mielőtt igent mondott?- A felkérés egy fejvadász cégtől érkezett, közvetlenül kerestek meg. Azonnal igent mondtam a vállalat által képviselt márkák megítélése és általános imázsa, a prémium szegmensben betöltött vezető szerepe s a pozíció által nyújtott kihívás miatt, s nem utolsósorban azért, mert visszatérhettem a „nagy autós családba".
- Véget ért az autóiparban a hét szűk esztendő, s mit hoz a szektor számára a 2014-es év?- Nem tudom, hogy véget ért-e az autóipar hét szűk esztendeje, de azt igen, hogy a BMW és a Mini márkák magyarországi értékesítési számait a tavalyinál valamivel magasabb szintre tervezzük. Ennek alapja az autópiac várható minimális bővülése, illetve az a sok új modell, amelyet mindkét általunk forgalmazott márka az idén hazánkban is bevezetni készül. Hogy csak a fontosabbak...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/1 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!