Fertőző siker

Eredményes irányváltás
Zsély Anna
2013-07-18 06:42
Vírusmarketinggel kezdte, ma már számos nagy márka közösségimédia-jelenlétét gondozza az E-bola Média, amely a gyors hazai növekedés mellett a régióban is terjeszkedik.


Ne sípoljál, printelj! A világhálón szállóigévé vált mondat Mucsi Zoltán színésztől hangzott el egy videóban, amelyben az általa játszott irodista módszeresen amortizálja a berendezést és a saját idegeit. A vírusfilm a magyar internetezők kedvence lett, és az összesen három filmből álló „Mucsi-trilógia” 6 milliós nézettséget produkált.

A kampány mögött álló E-bola Média Kft. mindössze két fővel indult, miután Bence Domonkos alapító tulajdonos marketinges alkalmazotti múltját maga mögött hagyva vírusmarketing-ügynökséget alapított re...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/29 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!