Egyre fontosabb marketing-eszköz a csomagolás, emellett hozzájárulhat a környezetvédelmi elvárások teljesítéséhez is.
|
Fotó: Getty |
A kisebb, könnyebb csomagolás megtakarítás a gyártónak, csökkenti a szállítási költségeket, és még a környezet védelmét is segíti. Emellett igyekeznek a cégek a környezetet kevésbé terhelő csomagolóanyagokat is megtalálni, azonkívül az áruk frissességének és minőségének megőrzésére is törekedni kell, különösen az élelmiszeriparban. A dezodorokhoz, festékekhez vagy gyógyszerekhez használt spray előállításához eddig elengedhetetlen...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/46 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!