Az infokommunikációs robbanáshoz a gyógyszercégek is alkalmazkodnak, marketingtevékenységük egyre nagyobb részét helyezik át online felületre. Itthon azonban a tévéreklám a leghatásosabb.
|
Fotó: JASPER WHITE, GETTY IMAGES |
Magyarországon a potencianövelÅ‘ szerek forgalmának közel 90 százaléka illegális csatornákon zajlik vagy nem bevizsgált, sok esetben semmilyen hatóanyagot nem tartalmazó termék eladásából származik. Holott e szereket csak orvosi rendelvényre lenne szabad szedni. Ehhez képest a vásárlók túlnyomó többsége egy kis netes böngészés után kattint a vásárlás gombra, elektronikusan fizet, majd 24 órán belül megkapja a remÃ...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/6 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg elÅ‘fizetési azonosÃtóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!