Lenne megoldás, de mégsem igazán használják a cégek azokat a módszereket, amelyekkel szebb, jobb és használhatóbb lehetne a világhálós megjelenésük. Pedig az ilyen oldalak ahelyett, hogy javítanák a cégről kialakult képet, inkább elijesztik a partnereket és vevőket.
A webes megjelenés olyan, mint egy névjegy, sőt talán még sokkalta fontosabb. Ezért egyáltalán nem mindegy, hogy a neten milyen képet mutatunk magunkról, cégünkről.
AZ ELSŐ KÉRDÉSEKA legtermészetesebb, hogy gondosan tervezzük meg, hogy mit és hogyan szeretnénk megmutatni magunkról, ezt a tartalmat mennyire tudjuk érdekesen, szakmailag hitelesen tálalni. Akarjuk-e valamiről rendszeresen tájékoztatni a potenciális ügyfeleket? Akarunk-e értékesíteni a weboldalon? Akarunk-e és aztán tudunk-e folyamatosan visszatérő látogatókat szerezni érdekes, e...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/23 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!