Startup sajtóklub indult Budapesten, ahol szakújságírókkal találkozhat több startup, szervezett formában. A kezdeményezés Vojnits Bálinthoz köthető. (A projektben részt vesz az
Figyelo.hu/startup oldal szerkesztője, jelen írás szerzője, Halaska Gábor is.)
Ezúttal hat startup mutatkozott be alapos prezentációkkal egy kellemes helyen a Gozsdu Udvarban a Thyme nevű étteremben.
A novemberi klubdélután szponzora a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara volt, decemberben 20-án lesz az újabb esemény.
A novemberi, első alkalom során 20-30 perces személyes bemutatkozóval megjelent Starupok a következők voltak:
- Karma Platform
- Brozie
- Smart Vineyard
- Smartshopper
- Limes
- Creative World
Mi is történt ezen a klubdélutánon?
Kiderül az alábbi LINKEN található rövid összefoglaló videóból. Ugyanis a szervezők összeállítottak egy rövidfilmet a meglesett startup pillanatokról.
Hogyan működik a startup Sajtóklub?
A hazai startup vállalkozásokat média megjelenéssel támogatják. A Klub tagjai a sajtó és a startuperek mellett a véleményvezérek, befektetők, inkubátorok, tanárok, diákok, barátok és azok a családtagok is, akik aktivitásukkal szívesen hozzájárunlnak a hazai startup-környezet további fejlődéséhez.
Mit csinálnak?
Minden hónapban 6 startup vállalkozásnak adnak lehetőséget, hogy a hazai médiának klubkörnyezetben, könnyed prezentációval bemutatkozzon.
A válogatás menete:
Egy virtuális asztalra kerül fel minden pályázat. Ezt az asztalt a pályázók, a hazai média meghatározó szereplőiből álló szakértői zsűri és a teljes közösség látja, olvassa, hozzászól és értékeli. Ennek az aktivitásnak az eredménye választja ki azt a hat legrátermettebb vállalkozást, akik a sajtóklubban a sajtó előtt prezentálhatnak.