Ilyen is van már: startup sajtóklub indult

Halaska Gábor
2013-12-04 11:34
Startup sajtóklub indult Budapesten, ahol szakújságírókkal találkozhat több startup, szervezett formában. A kezdeményezés Vojnits Bálinthoz köthető. (A projektben részt vesz az Figyelo.hu/startup oldal szerkesztője, jelen írás szerzője, Halaska Gábor is.)

Ezúttal hat startup mutatkozott be alapos prezentációkkal egy kellemes helyen a Gozsdu Udvarban a Thyme nevű étteremben.

A novemberi klubdélután szponzora a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara volt, decemberben 20-án lesz az újabb esemény.

A novemberi, első alkalom során 20-30 perces személyes bemutatkozóval megjelent Starupok a következők voltak:

- Karma Platform

- Brozie

- Smart Vineyard

- Smartshopper

- Limes

- Creative World





Mi is történt ezen a klubdélutánon?

Kiderül az alábbi LINKEN található rövid összefoglaló videóból. Ugyanis a szervezők összeállítottak egy rövidfilmet a meglesett startup pillanatokról.


Hogyan működik a startup Sajtóklub?

A hazai startup vállalkozásokat média megjelenéssel támogatják. A Klub tagjai a sajtó és a startuperek mellett a véleményvezérek, befektetők, inkubátorok, tanárok, diákok, barátok és azok a családtagok is, akik aktivitásukkal szívesen hozzájárunlnak a hazai startup-környezet további fejlődéséhez.

Mit csinálnak?

Minden hónapban 6 startup vállalkozásnak adnak lehetőséget, hogy a hazai médiának klubkörnyezetben, könnyed prezentációval bemutatkozzon.

A válogatás menete:

Egy virtuális asztalra kerül fel minden pályázat. Ezt az asztalt a pályázók, a hazai média meghatározó szereplőiből álló szakértői zsűri és a teljes közösség látja, olvassa, hozzászól és értékeli. Ennek az aktivitásnak az eredménye választja ki azt a hat legrátermettebb vállalkozást, akik a sajtóklubban a sajtó előtt prezentálhatnak.