Ismét turisztikai kampány hívja fel a figyelmet Budapestre

2013-11-04 17:14
Nyolcadik alkalommal szervezi meg a Magyar Turizmus (MT) Zrt. a Budapest Winter Invitation kampányt, amelynek célja Budapest népszerűsítése mellett a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. Az ezúttal is 1 millió euró értékű média-megjelenéssel is támogatott kampányhoz 54 fővárosi szálloda csatlakozott.
A novembertől áprilisig tartó eddigi akciók sikeresnek bizonyultak, 2012-13 telén több mint 93 000 többlet vendégéjszakát generált a kampány, főként brit, olasz és francia turisták érkeztek - emlékeztet hétfői közleményében az MT Zrt.

Londonban és Bécsben ezen a héten már láthatók a Budapestet népszerűsítő kampány hirdetései, amelyeknek kiemelt ajánlata a Szépművészeti Múzeum Caravaggiótól Canalettóig című kiállítása. Ismét stratégiai partnerként csatlakozott az akcióhoz a Szépművészeti Múzeum mellett a Budapesti Tavaszi Fesztivál.

Azok a vendégek, akik az akció keretében legalább három éjszakára szállást foglalnak a részt vevő szállodák valamelyikében, egy további ingyenes éjszakát kapnak ajándékba.

A kapcsolódó csomagajánlat részeként több fővárosi gyógyfürdő, valamint kulturális események és szórakoztató programok várják az érdeklődőket.A központi online kampány kiegészítéseként az akció valamennyi kiemelt célpiacán, több mint 15 országban folynak online, PR és közterületi kampányok a Magyar Turizmus Zrt. külképviseleteinek szervezésében.

A kampány legfőbb célpiaca az Egyesült Királyság, Németország, Franciaország, Olaszország, Skandinávia, Ausztria, Spanyolország, illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia.
MTI