A válság ellenére is megtartotta piaci részesedését a L’Oréal Magyarországon, 2013 első negyedévét pedig növekvő forgalommal zárta – nyilatkozta a Figyelőnek a L’Oréal Magyarország, Csehország és Szlovákia ügyvezetője.
– Ön született francia, de karrierje révén bejárta a világot. Hogy látja, milyen specifikumokat mutat Magyarország a szépségápolás terén? – A fogyasztói magatartás tekintetében van némi különbség a piacok között. Ezt az eltérő napi rutin, a bőrtípus, a fogyasztói igény és az határozza meg, hogy az emberek mennyit és milyen kozmetikumokra költenek. Egyes piacok a franciával összehasonlítva még mindig fejletlenek: egy francia három és félszer többet költ parfümökre, mint egy magyar, bőrápolásra és sminkekre háromszorosát, és öt és félszer...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/21 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!