A riválisoknak hozott vevőket a pécsi porcelán-manufaktúra drasztikus áremelése, de a többségi tulajdonos nem aggódik, és visszautasítja a helyi ellenzék vádjait.
|
Bachar Najari. Szerinte a Zsolnay már jobban teljesít |
Szinte naponta érkezik olyan vevő valamelyik hollóházi márkaüzletbe, aki eredetileg nem is hollóházit, hanem Zsolnayt akart venni, de a tavaszi áremelés után meggondolta magát. A Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. termékeinek csaknem 100 százalékos drágulása a válság sújtotta belpiacon alaposan megrostálta a vevőket, és fájdalmas nyomot hagyott ...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/48 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!