Műszaki hiba a Webkincstárban

2014-03-05 20:57
A Magyar Államkincstár (MÁK) bízik a Webkincstár felületén fellépett probléma mielőbbi megoldásában. Reméli azt is, hogy az ügyfeleket ért kellemetlenségek orvoslásáról a Magyar Telekom gondoskodik - közölte a MÁK az MTI-vel szerdán este.
Mint írták, a hiba észlelésekor haladéktalanul értesítették a Magyar Telekomot. "A kincstár sajnálattal veszi tudomásul, hogy a Telekom ilyen hosszú idő eltelte után sem tudta helyreállítani a Webkincstár szolgáltatással összefüggő SMS-szolgáltatást" - fogalmaz a közlemény. Felhívták a figyelmet arra, hogy a kincstár állampénztári irodáin személyes ügyintézés keretében, a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, illetve okostelefon segítségével a MobilKincstár kiegészítő szerződések birtokában is intézkedhetnek az ügyfelek. A Magyar Államkincstár a jövőben is mindent megtesz annak érdekében, hogy ügyfeleinek igényeit maradéktalanul kielégítse - írták.

A MÁK Webkincstár felületén szerdán lépett fel műszaki probléma, a Magyar Telekom közleményében azt írta: a műszaki probléma a társaság tömeges SMS-küldés szolgáltatásában lépett fel, ami érinti az államkincstár honlapján elérhető Webkincstár működését is. Az egyedi hiba elhárítása a beszállító bevonásával folyamatban van - közölték.
MTI