Negyven százalékos akcióval csábítja az utasokat az Air France-KLM

Pap Milán
2013-09-19 08:06
Csütörtökön indul az Air France-KLM-Delta hatnapos promóciója, amelynek keretében akár negyven százalékkal olcsóbban vásárolhatóak meg a repülőjegyek a légitársaság Budapestről induló járataira. Az akció hat napig tart, és a távoli, magasabb árfekvésű desztinációkat érinti.
Az Air-France-KLM-Delta csoport hatnapos akcióját Melles Botond magyarországi ügyvezető jelentette be. Az Alitaliával közösen megrendezett éves utazási irodai rendezvény idei apropója a légitársaság hatnapos promóciója. Az akció keretében már szerda éjféltől lehet vásárolni kedvezményes repülőjegyeket, Melles Hongkongot, Sanghajt és New Yorkot emelte ki, mint népszerű úti célt. Az előbbi két városba 112 ezer forinttól lehet már repülőjegyet kapni, a New York-i tarifa pedig 154 ezer forintra mérséklődik a következő hat napban.

A konkurens légitársaságokkal a KLM a business class osztályok terén is fel kívánja venni a versenyt. Jövő év áprilisig 22, majd azt követően a nyár végéig 15 gépen alakítanak ki új minimalista stílusú kabinbelsővel rendelkező business class osztályokat. Újdonságuk abban is áll, hogy az ülések 180 fokban dönthetőek lesznek és hosszúságuk meghaladja a 200 centimétert, ami egy hosszabb méretű ágynak felel meg. A KLM business class osztályain nagyobb tér és csökkentett ülésszám szolgálja az utasok kényelmét.

A szerda esti rendezvényen bemutatkozott Nagy Zsolt a légitársaság új magyarországi kereskedelmi igazgatója. Nagy korábban a MALÉV-nél szerezett tapasztalatokat, jelenlegi posztját július végén foglalta el. A kereskedelmi igazgató további promóciókat, átlátható és érthető kommunikációt ígért az Air France-KLM-Delta Air Lines magyarországi működésében.

Az Air France-KLM légitársaság tervei szerint, költségcsökkentés jegyében 2800 alkalmazott elbocsátását tervezik jövőre- számol be szerdai hírében az Euronews magyar kiadása. A francia-holland cég ugyanezen a címen 5000 fős leépítést jelentett be tavaly. Ugyan a légi vállalatnál az idei második negyedévben, a tavalyi hasonló arányú veszteséggel szemben már 79 millió eurós nyereséget tudtak felmutatni, a bevételek még mindig nem érik el a menedzsment elvárásait.