Nem vagyunk tesztország

Cseke Hajnalka
2014-02-06 06:24
A helyi gyógyszergyári képviseletek sok esetben kénytelenek beérni például egy lengyel piacon mért eredménnyel, és ez alapján kialakítani a stratégiájukat – mondta lapunknak Szerencsés Dóra, az Ipsos kutatási igazgatója.


Egészség, betegség témakörben megkérdőjelezhetetlenül a világháló az első számú tájékozódási forrás, hogyan reagálnak erre gyógyszergyártók és -forgalmazók?

– Az egészségügyi témák iránti érdeklÅ‘dés az interneten fordított az életkorral, inkább az idÅ‘sebb, 45 év feletti korosztály figyelmének középpontjában áll, a gyógyszercégek pedig olyannyira alkalmazkodnak az új trendhez, hogy az online kommunikáció a vényköteles és a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán is megkerülhetetlen része marketingtevékenységüknek. Az online applikÃ...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/6 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!