A helyi gyógyszergyári képviseletek sok esetben kénytelenek beérni például egy lengyel piacon mért eredménnyel, és ez alapján kialakÃtani a stratégiájukat – mondta lapunknak Szerencsés Dóra, az Ipsos kutatási igazgatója.
Egészség, betegség témakörben megkérdÅ‘jelezhetetlenül a világháló az elsÅ‘ számú tájékozódási forrás, hogyan reagálnak erre gyógyszergyártók és -forgalmazók?– Az egészségügyi témák iránti érdeklÅ‘dés az interneten fordÃtott az életkorral, inkább az idÅ‘sebb, 45 év feletti korosztály figyelmének középpontjában áll, a gyógyszercégek pedig olyannyira alkalmazkodnak az új trendhez, hogy az online kommunikáció a vényköteles és a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán is megkerülhetetlen része marketingtevékenységüknek. Az online applikÃ...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/6 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg elÅ‘fizetési azonosÃtóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!