A gyorsan terjeszkedő startup marketingre még nem is költött, az eddigi felhasználókat a suttogó marketing, azaz személyes ajánlások alapján sikerült elérni. Josh Rosenwald társalapító és igazgató szerint eddig a technológiára koncentráltak, és most szeretnének a növekedésre fókuszálni.
Míg más hasonló kezdeményezések, mint például az OtherInbox külön mappába gyűjtik a szürkezónába tartozó leveleket, az Unroll.me naponta egy levelet készít ezekből, tartalmukat összefoglalva. Így a felhasználóknak csak egy e-mailt kell átgörgetniük naponta, amit egyetlen mozdulattal törölni is tudnak. Ebbe a kategóriába kerülnek a marketing és reklám küldemények, hírlevelek mellett a közösségi média figyelmeztető üzenetei is. További lehetőség, hogy az alkalmazás segít leiratkozni a megunt hírlevelekről.
A kéretlen levelek elleni küzdelemben a Google is aktív, a Gmail fiókokban múlt héten jelent meg a Promóció fül, ahol a marketingleveleket gyűjti az e-mail rendszer. Igaz, akkor is így működik a levelezőrendszer, ha ezt a felhasználó nem kéri. Ez nagyban megnehezíti a blogos hírlevelek és a reklámok célba juttatását, ami az online marketing szakembereknek jelent új kihívást, de számos felhasználót örömmel tölt el. A keresési eredmények közül is próbálják a kéretlen reklámokat és a csalárd tartalmakat eltüntetni, bár ez leginkább az angol nyelvű oldalakon működik, a többi nyelven csak késéssel jelennek meg az új technológiák és algoritmusok.