Az Egyesült Királyságban terjeszkedik a Lidl diszkontlánc

válassz
2013-12-01 16:05
Hatszázról 1500-ra növeli üzeletinek számát országzserte a német Lidl. Ronny Gottschlich, a Lidl brit divíziójának vezetője egy "új korszak" kezdetéről beszélt a Telegraph interjújában.
A Tesco sikerét szeretné megismételni a Lidl az Egyesült Királyságban. Bár a brit üzletlánc mostanában nehéz időket él meg, a Tesco-t gyors növekedéshez segítő üzleti model továbbra is mintaként szolgál a szigetországban. A Lidl nem csak üzleteinek számát szeretné növelni, hanem diszkontüzletekből a legtöbb vásárlói igényt kielégító szupermarket-hálózattá lépne elő.

A Lidl, a szintén német Aldi diszkontlánccal együtt, mára már komoly versenytársává vált az olyan hazailáncoknak, mint a Tesco, az Asda, a Sainsbury's és a Morrisons.

A Telegraph cikke