Egy friss globális márkarangsorban letaszÃtotta a trónról a 13 éve listavezetÅ‘ Coca-Colát az Apple, sÅ‘t az idén a Google lett a második, mÃg az italgyártónak csak a harmadik hely maradt.
Talán közhelyesnek tűnik, hogy egyre inkább az infokommunikációs technológia (IKT) határozza meg a 21. század gazdaságát, de a minap újabb, eléggé határozott megerÅ‘sÃtés látott napvilágot, ezt a megállapÃtást alaposan alátámasztva. Az ismert Interbrand piackutató vállalat múlt héten kiadott Best Global Brands 2013 listája szerint a globális felmérésben 13 éve vezetÅ‘ Coca-Cola márkát letaszÃtották a trónról. Ráadásul nem is egy, hanem mindjárt két IKT-vállalat ugrott az évszázadnál is régebbi, minden világmárkák márkájának számÃtó Coca-Cola elé.
Az üdÃ...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/41 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg elÅ‘fizetési azonosÃtóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!