Többet kell kockáztatniuk a válság óta folyamatosan változó környezetben a nagy cégek első embereinek, akik a célok elérését egyebek mellett a munkatársak kreativitásának felszabadítása révén remélik elérni.
Sok szempontból irigylésre méltó, mégis nehéz feladatot kapott Villányi Péter, az Avis Budget Group BSC Kft. ügyvezetője jó másfél évvel ezelőtt. A cég a világ egyik legnagyobb autókölcsönző vállalatának szolgáltató központjaként 2004 januárja óta végez régiós üzleti támogatói tevékenységet Budapesten, jelenleg tíz nyelven. Központosítások következtében 2011 végén új szolgáltatásokat kellett bevezetniük, az addig 300 fős szervezetet hét hónap alatt a duplájára bővítve. Villányi Péter és vezetőtársai előtt nehéz út állt. A korábban alkalmazott folyamataik szerint a toborzás hosszadalmasnak tűnt, hiszen az addigi létszámot nyolc év alatt érték el, anyanyelvű munkatársak felvételéhez például elemzéseket kellett volna készíteniük a piacról. Ehelyett vállalták és kezelték a kockázatokat, az olyan ritka nyelvre például, mint a norvég, az éppen szükséges három helyett előrelátóan tíz ügyfélsz...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/34 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!