Válogatni kell

FEHÉR GYULA
Halaska Gábor
2013-07-04 06:12
Egy amerikai és nemzetközi piacra szánt termék esetében a kinti kockázati tőkéseket nehéz felülmúlni hozzáadott érték szempontjából – mondta lapunknak a Ustream társalapítója, technológiai igazgatója.

Fehér Gyula
Fehér Gyula

– Nagyon egyedi, világmegváltó ötlet a nyerő, vagy pedig egy létező, kialakult és erős piac meglovagolása újszerű eszközökkel? Mi tud eladni igazán egy ötletet?

– Mindkét fajta ötletre van rengeteg sikeres és még több sikertelen példa. Az induláskor életképes ötletek későbbi sorsa elsősorban a megvalósításon múlik. Például az innováción, a marketingen, a kínált felhasználói élményen, a szerve...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/27 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!