Egy amerikai és nemzetközi piacra szánt termék esetében a kinti kockázati tőkéseket nehéz felülmúlni hozzáadott érték szempontjából – mondta lapunknak a Ustream társalapítója, technológiai igazgatója.
|
Fehér Gyula |
– Nagyon egyedi, világmegváltó ötlet a nyerő, vagy pedig egy létező, kialakult és erős piac meglovagolása újszerű eszközökkel? Mi tud eladni igazán egy ötletet?– Mindkét fajta ötletre van rengeteg sikeres és még több sikertelen példa. Az induláskor életképes ötletek későbbi sorsa elsősorban a megvalósításon múlik. Például az innováción, a marketingen, a kínált felhasználói élményen, a szerve...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2013/27 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!