A régió vezető fapados légicége új célállomást ezúttal nem jelentett be, az újabb gép révén a londoni, eindhoveni, barcelonai, isztambuli, római, madridi, cataniai, máltai és bari járatokat fogja sűríteni.
Nincs esélyük
Váradi József - a Sólyomot nevén nem nevezve - beszélt az esetleges új konkurens kilátásairól, pontosabban kilátástalanságáról is. Szerinte a jelenlegi gazdasági körülmények, egyebek mellett a 130 dolláros hordónkénti olajár mellett semmi esélye egy új szereplőnek a piacon.
Arra a kérdésre, hogy ha mégis megjelenne a színen egy új versenytárs, rendelkeznek-e tervvel, a vezérigazgató azt mondta: ezt egyáltalán nem tartja reálisnak, térjünk vissza erre akkor, ha már valóban piacra lépett egy új cég.
Egyiptom halasztva
A zavargások miatt lemondott egyiptomi járatnyitási tervvel kapcsolatban a Figyelő kérdésére Váradi kijelentette: ha rendeződik is a helyzet, legkorábban 2014-ben lehet szó a hughadai járat elindításáról.