Újrarendeződik a köztéri reklámpiac
Figyelő Online
- Figyelő
2009.02.11 15:18
Alig két hete jelentette be az Europlakát Kft. mellett az A-Plakát Kft.,valamint a Pannon Plakát Kft., hogy kilép a Magyar Közterületi Reklámszövetségből. A napokban a három médiacég mellett további négy, az EuroAWK, a Pont Reklám, a Mahir City Poster, valamint az ESMA-Hungaroplakát is csatlakozott a Magyar Reklámszövetséghez.
A Magyar Közterületi Reklámszövetséget (MKRSZ) jelenleg az Epamedia-csoport és néhány hozzá kapcsolódó vállalkozás alkotja. A három cég január végi kiválását Boda János, az Europlakát Kft. ügyvezetője, az MKRSZ korábbi ügyvezető elnöke korábban azzal indokolta, hogy a szövetségen belül túlsúlyba kerültek az Epamedia-csoport érdekérvényesítési törekvései.
Az osztrák érdekkörbe tartozó vállalat az óriásplakát- és a citylight-piacnak egyaránt mintegy felét birtokolja. A most lezajlott átrendeződés előzményeként 2007 novemberében hat óriásplakátcég lépett szövetségre az Epamedia piaci túlsúlya ellen. Akkor az Europlakát, az EuroAWK, a Pont Reklám, az ESMA-QIB, az Avenir és a Mahir City Poster a megrendelők jobb kiszolgálása és a hatékonyabb működés érdekében kötött stratégiai szövetséget.
címkék:
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.