Kinevezések az Arcus PR-nélÚj menedzserekkel bővül az Arcus interaktív PR-ügynökség, Jávor Zsófia PR-menedzserként erősíti a csapatot. Jelenlegi kinevezését megelőzően a Grey Worldwide Hungary szenior PR-menedzsereként dolgozott, olyan ügyfelekkel, mint a Deloitte, a CIB Ingatlanlízing vagy a Tesco Cherokee. Turóczi Gábor PR-menedzser eddig az ITD Hungarynél töltött be hasonló pozíciót, korábban pedig a Provident Financial és a Headline PR-munkatársa volt.
stratégiai tervező az ogilvynél
Váradi Miklós személyében új stratégiai tervező munkatárs érkezett az Ogilvy Budapesthez. A szakember az ügynökség Pannon márkára specializálódott csapatának lett a tagja, ahol a készülő kommunikációs kampányok stratégiájának kidolgozása a feladata. Váradi Miklós 14 éve dolgozik a reklámszakmában, pályája során megfordult a Saatchi & Saatchi, a Publicis és a McCann Erickson reklámügynökségnél is. Utóbbi munkahelyén már dolgozott a Pannonnal, kezdetben ügyfélkapcsolati munkatársként, majd – mostani feladatához hasonlóan – stratégiai tervezőként.
Nemzetközi megbízásMájustól az Ipsos csoport kelet-közép-európai üzletfejlesztési igazgatójaként dolgozik Perjés Tamás. A kinevezés célja, hogy a hazánkban már bevált médiakutatási módszereket a környező országokba is könnyen tudják adaptálni. Ugyanakkor mód nyílik arra is, hogy a Szonda Ipsos az ezekben az államokban már tesztelt módszereket kínáljon a hazai ügyfelei számára. Perjés Tamás 2000 óta dolgozik a piackutató cégnél, jelenlegi kinevezése mellett is megtartja a Szonda Ipsosnál betöltött médiakutatási igazgatóhelyettes pozícióját.
előléptetés az mmd-nél
G. Kárpáti Éva vette át az Mmd PR-ügynökség vállalati kommunikációs csapatának irányítását. A szakember ezt megelőzően az állami szférában dolgozott, az Oktatási Minisztériumban, a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumában kommunikációs tanácsadó volt, ahol közművelődési, kisebbségi és projekttámogatási ügyekkel foglalkozott. Közreműködött az Ifjúsági, Családügyi, Szociális és Esélyegyelőségi Minisztérium „Roma integráció évtizede” című programjában, amelynek keretében a feladata a kormányzati és nemzetközi szervezetekkel való kommunikáció és kapcsolattartás volt.
G. Kárpáti Éva az Mmd vállalati kommunikációs szakértői csoportjához másfél éve csatlakozott. Mostani kinevezését az indokolta, hogy a pozíciót eddig betöltő Kertész Pétert az ügynökség ügyvezető-helyettesévé nevezték ki.
Jóban rosszban: új producer
Nagy Tamás látja el júniustól a Jóban rosszban című sorozat produceri teendőit. Az újságíró végzettségű médiaszakember éveken át újságíróként és rádiós hírszerkesztőként dolgozott. Tomas Grande művésznéven a Danubius Cappuccino, a Bumeráng, majd a Danubius Triós producere és műsorvezetője is volt. Az elmúlt időszakban saját kommunikációs cégét vezette, valamint a Névshowr és az Esti Frizbí című műsor tanácsadójaként dolgozott. Nagy Tamás kinevezése kapcsán elmondta, hogy szeretne izgalmasabb, fordulatosabb vonalvezetést adni a Jóban rosszban napi szappanoperának.
CSR-szakember a BAT-nál
Tulik Ágnes személyében vállalati kommunikációs és CSR-vezető érkezett a BAT Hungary dohányipari céghez. Az újságírói és PR-végzettséget szerzett szakember korábban a BÁV Zrt. marketingkommunikációs főmunkatársaként dolgozott. Később a Pricomm kommunikációs ügynökségnél volt tanácsadó, majd a McCann Ericksonnál vezette a reklámügynökség PR-csapatát. Jelenlegi kinevezését megelőzően a Provident Financial külső kommunikációs főosztályvezetője volt.
Kinevezés a Professionnél
Martis István lett a Profession.hu és a Jobmonitor.hu új értékesítési vezetője. Feladata a lapunkat is kiadó Sanoma Budapest Zrt.-hez tartozó álláskereső portáloknál az értékesítési és ügyfélszolgálati tevékenység irányítása lesz. A jogi végzettségű szakember pályáját a Chronos International nemzetközi toborzócégnél kezdte, ahol a budapesti és a chicagói irodában foglalkozott regionális üzletfejlesztéssel és projektmenedzsmenttel. Ezt követően a Korn/Ferry International munkatársa lett, ahol felső vezetők kiválasztásában, illetve multinacionális nagyvállalatok szervezeti átvilágításában vett részt a hazai és régiós piacokon.
Ügyféligazgató-csere a Noguchinál
Távozott a Noguchi Porter Novellitől Takách Zsuzsanna ügyféligazgató. A szakember 2002-ben gyakornokként csatlakozott az ügynökséghez, két év után lett ügyfélképviselőből ügyféligazgató, később pályafutását a Szentendrei Skanzen kommunikációs tanácsadójaként folytatta. Utóda Mamusits Péter lett, aki eddig a Honvédelmi Minisztérium kommunikációs ügynöksége, a Zrínyi Kommunikációs Kht. ügyvezetője volt, korábban pedig a McCann Ericksonnál dolgozott.
Kormányzati változások
Gyurkovics Tamást nevezték ki a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) kommunikációs igazgatójává. Feladata az NFÜ és az Új Magyarország fejlesztési terv kommunikációjának irányítása lesz. A szakember az idén márciusban távozott a Miniszterelnöki Kabinet kormányzati kommunikációs igazgatói székéből, és mostani kinevezéséig az NFÜ kommunikációs vezetőjeként dolgozott.
Az NFÜ kommunikációs igazgatói posztját eddig betöltő Lantos Gabriella a jövőben a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium közpolitikai igazgatója lesz, ahol az intézkedéseket megelőző társadalmi egyeztetésért felel.
Bővülő Forward Digital
Botos István személyében key account managerrel bővült a Forward Digital Works ügynökség csapata. A szakember az Arcus Interactive Group üzletfejlesztési csapatából érkezett új munkahelyére. Korábban a DDB ügynökség interaktív részlegénél, a Tribal DDB-nél olyan ügyfelekkel dolgozott, mint az Allianz, a Bricostore vagy a McDonald’s.
Mediacomtól a GroupM-hez
Alexander Schmidt-Vogelt, a Mediacom alapítóját és jelenlegi vezérigazgatóját a GroupM globális kereskedelmi vezérigazgatójává nevezték ki. Feladatai közé tartozik majd, hogy felügyelje a teljes GroupM kereskedelmi aktivitását és az ehhez kapcsolódó döntéseket. Schmidt-Vogel 2002 óta töltötte be a Mediacom globális vezérigazgatói posztját. Karrierjét a düsseldorfi Gramm & Greynél kezdte 1976-ban, a németországi Mediacomhoz 1988-ban csatlakozott. Az európai Mediacom elnök-vezérigazgatójává 1996-ban nevezték ki. A GroupM a WPP csoport leányvállalata, amelyhez többek között a Mediacom, a Mediaedge:cia és a MindShare médiaügynökség is tartozik.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.