brusszel


Mélyponton a vállalatalapítási hajlandóság Ausztriában

Figyelő Online
2012.07.29  13:51   
mail
nyomtatás
A gazdasági helyzet bizonytalansága miatt tízéves mélypontra esett a vállalatalapítási hajlandóság Ausztriában: az idei év első felében 14 ezer új vállalkozást hoztak létre, 2,3 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban - ismertette a Kurier című lap az osztrák gazdasági kamara illetékes részlegének adatait.
Tavaly hét százalékot tett ki a csökkenés.

A kamara tájékoztatása szerint a gazdasági bizonytalanság ellenére a cégalapítók 80 százaléka korábbi alkalmazotti státuszát adta fel az önállóságért, a többiek munkanélküliek, vagy most fejezték be tanulmányaikat.

Az újonnan létrehozott vállalkozások java része szolgáltatásokkal foglalkozik.
Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás
címkék:

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Kiegyezés a székely–holland sörháborúban

Magyar politikai siker is a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken kiegyezése - állítják kormányzati informátoraink.

Bajban a taxisok réme

Lemondott az Uber elnöke, Jeff Jones, miután a cég háza táján egymást érték a botrányok.

Alternatív valóságok

Igencsak eltérő a NOB és a helyiek véleménye 
a tavalyi ötkarikás játékok hagyatékáról, de a rengeteg gond mellett van azért néhány sikersztori is.

Jönnek az automata áruházak

Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat.

top200