Növelte előnyét az iPad a kínai táblagép-piacon
Figyelő Online
2012.08.07 14:10
A táblagépek kínai piacán 72,6 százalékos részesedést szerzett az Apple iPad-je 2012 második negyedévében, az Analysys International friss jelentése szerint az első negyedévhez képest az amerikai tablet eladása meghaladta a 20 százalékot.
A Kínában is immár teljes névhasználati joggal rendelkező Apple táblagépe mögött - jelentős lemaradással - a világ második legnagyobb PC gyártója, a kínai Lenovo tabletje következik 8,38 százalékkal. A harmadik helyezett a Samsung terméke 3,59 százalékos részesedéssel, amit a második negyedévben - éves bázison - 7,69 százalékos többletértékesítéssel ért el. Az iPad új generációja a kínai fogyasztók számára lényegében a második negyedévben vált hozzáférhetővé, s erre az időszakra esett az iPad 2 árának csökkentése is - magyarázta a kereskedelmi adatokban megmutatkozó tendencia okait az Analysys International elemzője.
MTI
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.