Az ellátási lánc teljesítményének javításával olcsóbban, vevőkre szabottabban, rövidebb idő alatt, magasabb színvonalon szolgálhatók ki az igények.
A vezető cégek tapasztalatai alapján konferenciánk bemutatja azokat a módszereket, eszközöket és feltételeket, amelyekkel a lánc szereplői közötti együttműködés javítható.
ALL DAY ENGLISH TRANSLATION!
|
Konferencia dátuma
2002 március 12.
Konferencia ára
28000 Ft + 25% ÁFA
Kedvezmények
2002 január 01.-
2002 február 13.:
22000 Ft + 25% ÁFA
2002 február 14.-
2002 február 27.:
25000 Ft + 25% ÁFA
Konferencia helye
Hilton Budapest Westend
Szervező partnerek
See English version below!
A napi fogyasztási cikkek gyártói és kereskedői piacán különösen éles verseny dúl. A kihívásoknak csakis az ellátási lánc minél hatékonyabb működtetésével lehet megfelelni. A lánc teljesítményének javításával olcsóbban, vevőkre szabottabban, rövidebb idő alatt, magasabb színvonalon szolgálhatók ki az igények.
Vezető cégek tapasztalatai alapján konferenciánk bemutatja azokat a módszereket, eszközöket és feltételeket, amelyekkel a lánc szereplői közötti együttműködés javítható.
A konferencia célközönsége az élelmiszer és higiéniai termékeket gyártó, azoknak beszállító, valamint azok nagy- és kiskereskedelmével foglalkozó cégek, áruházláncok felsővezetői, logisztikai, értékesítési és marketing szakemberei, informatikai megoldásokat kínáló és consulting cégek vezetői.
(Előadók felkérés alatt)
09.00 regisztráció
09.30 Levezető elnök bevezetője
09.40 Ellátási lánc menedzsment a magyarországi FMCG szektorban - egy felmérés tanulságai
Teleki Károly senior manager, KPMG Consulting
10.00 kérdések
10.10 A beszállítóktól a vevőig tartó lánc - kapcsolatok tervezése és optimalizálása
Buzinkay Tamás, Unilever Magyarország Kft.
10.30 kérdések
10.40 ESETTANULMÁNY: A Zwack ellátási láncának kidolgozása és karbantarása a kereskedelmi és vendéglátó szektor különbözőségének fényében
Bácsi János logisztikai főmérnök, Zwack Unicum Rt.
11.00 kérdések
11.10 kávészünet
11.30 Teljesítmény rendszeres mérése, mint a hatékonyság biztosításának eszköze - gyorsaság, rugalmasság, minőség és ár
Himer Erika logisztikai menedzser, Procter & Gamble Magyarország
11.50 kérdések
12.00 ESETTANULMÁNY: ellátási lánc és annak menedzselése
Mondovics János logisztikai tervezési vezető, Dreher Sörgyárak Rt.
12.20 kérdések
12.30 ebédszünet
14.00 Logisztika-készletgazdálkodás-átfutási idők, mint az ellátási lánc hatékony kezelésének kulcskérdései
Cziegler Attila logisztikai vezérigazgató-helyettes, Valdor Rt.
14.20 kérdések
14.30 Áruházláncok szerepe és lehetőségei a teljes ellátási lánc optimalizálásában
Terhes Kristóf logisztikai igazgató, Tesco Globál Áruházak Rt.
14.50 kérdések
15.00 kávészünet
15.20 Szekcióbeszélgetések (jelentkezéskor kérjük megadni a választott szekciót!!)
A.) Kockázatkezelés és költségcsökkentés az FMCG szektorban
Gaidosch Tamás senior manager, KPMG és Teleki Károly senior manager, KPMG Consulting
B.) Integrált vállalatirányítási rendszerek hatékonyságnövelő szerepe, a különböző informatikai rendszerek integrálásának nehézségei
16.20 Szekcióbeszélgetések plenáris értékelése, konferenciaértékelés
16.30 konferenciazárás
------------------------------------------------
ELŐADÓI ABSZTRAKTOK
------------------------------------------------
Dr. Teleki Károly - KPMG Consulting
Ellátási Lánc Menedzsment a magyarországi FMCG szektorban.
2001. nyarán a KPMG Consulting felmérést végzett a magyarországi FMCG (Fast Moving Consumer Goods - napi fogyasztási cikkek) szektor vállalatai körében az ellátási lánc menedzsment gyakorlatáról. A felmérésben a 148 megkeresett FMCG cégből 74 vett részt (közülük 30 Top 200*-as vállalat volt), jelezve a téma fontosságát és aktualitását.
A felmérés célja annak megállapítása volt, hogy a magyarországi FMCG szektor vállalatai:
- Milyen mértékben működnek együtt az ellátási lánc menedzsment területén?
- Milyen informatikai támogatást használnak?
- Milyen kulcs teljesítménymutatók jellemzik működésüket?
Az előadás során ismertetjük az együttműködésre vonatkozó főbb megállapításokat, az alkalmazott informatikai megoldásokat és a cégek hatékonyságát jellemző mutatókat (pl. készletek, költségek, kiszolgálási szintek, átfutási idők). A teljesítménymutatók szegmensszinten (pl. alkoholos italok, üdítőitalok, húsfeldolgozás, tejipar stb.) is rendelkezésre állnak megteremtve a feltételeit hogy a vállalatok egy iparági benchmark adataival hasonlítsák össze kulcsszámaikat.
------------------------------------------------
Terhes Kristóf - Tesco Globál Áruházak Rt.
Áruházláncok szerepe és lehetőségei a teljes ellátási lánc optimalizálásában
1. Bemutatkozás
2. A vállalat kezdetei
3. Tesco a világban
4. Tesco Magyarorszagon
5. Ellátási lánc strategia
- központosítás
- új raktárak (zöldség - gyümölcs, HCH)
6. EDI, AOP
7. Rendelések menete
8. Készlethiany
9. Vásárlói elégedettség
10. Zárás
------------------------------------------------
Gaidosch Tamás - KPMG
Teleki Károly - KPMG Consulting
Kockázatkezelés és költségcsökkentés az FMCG szektorban - Workshop
Az FMCG szektorban kialakult éles versenyhelyzet miatt a vállalatok kettős nyomás alatt állnak: egyrészt növelni kell árbevételüket, másrészt csökkenteni kell költségeiket. Mindezt egy egyre komplexebbé váló üzleti környezetben kell megvalósítaniuk, a kiszolgálási szint egyidejű növelésével.
A költségcsökkentés egyik hatékony módja a logisztikai folyamatok kiszervezése, mely azonban jelentős kockázatot jelent a vállalat számára. Ilyen kockázat lehet például, hogy a logisztikai vállalat nem tudja a kellő kiszolgálási szintet tartani, hosszú távon nem költséghatékony, informatikai rendszerei nem biztonságosak, folyamatai nem kellően kontrolláltak.
A KPMG tanácsadói egy konkrét kiszervezési esettanulmány segítségével bemutatják, hogy a cégek mily módon csökkenthetik az outsourcing kockázatait, emellett mód nyílik egyéb költségcsökkentési projektek (pl. készletcsökkentési, értékesítési előrejelzési projektek) kockázatainak megvitatására is.
------------------------------------------------
PROGRAM IN ENGLISH
------------------------------------------------
09.00 registration
09.30 Opening by the Chairwoman
09.40 Supply Chain Management in the FMCG sector in Hungary - the lessons of a survey
Teleki Károly senior manager, KPMG Consulting
10.00 questions and answers
10.10 The chain from the suppliers to the demanders - planning and optimizing relationships
Buzinkay Tamás, Unilever Magyarország
10.30 questions and answers
10.40 Case Study: Development and upkeep of the Supply Chain of Zwack Unicum in the light of the distinction between the commercial and the catering sector
Bácsi János Chief engineer in Logistics, Zwack Unicum Rt.
11.00 questions and answers
11.10 coffee break
11.30 Continouos measurement of performance as the enforcement tool of effectiveness – rapidness, flexibility, quality and price
Himler Erika Logistic Manager, Procter & Gamble Magyarország
11.50 questions and answers
12.00 Case Study: the supply chain and it's management
Mondovics János Head of Logistic Planning, Dreher Sörgyárak Rt.
12.20 questions and answers
12.30 lunch break
14.00 Logistics-stockpiling-transit time as the key questions of how to manage the supply chain effectively.
Cziegler Attila deputy CLO, Valdor Rt.
14.20 questions and answers
14.30 coffee break
14.30 The role of chain of supermarkets in the optimization of the whole supply chain
Terhes Kristóf Director of Logistics,
Tesco Global Áruházak Rt.
14.50 questions and answers
15.00 coffee break
15.20 Section talks
A.) Risk management and cost cuts in the FMCG sector
Gaidosch Tamás senior manager, KPMG and
Teleki Károly senior manager, KPMG Consulting
B.) The role of the integrated corporate management systems in boosting effectiveness. Difficulties in integrating various information systems.
16.20 Plenary assessment of the section talks and the conference
16.30 End of the conference