Alapvetően elhibázott beruházásnak tartom a 4-es metró építését - nyilatkozta a Magyar Hírlapnak Tarlós István, Budapest főpolgármestere.
Szerinte az erre szánt pénzből elképesztő mértékű épületfelújításokat lehetett volna elvégezni, de megvalósítható lett volna a BKV csaknem teljes járműállományának a cseréje is. Arra a kérdésre, hogy szerint kimondható-e az, hogy egyenesbe került a 4-es metró ügye, azt válaszolta: nem teljesen, mivel jogilag és pénzügyileg még számos rendezetlen kérdés maradt.
A Siemensszel kötött minősíthetetlenül rossz szerződés kapcsán még nagyon komoly viták és egyeztetések várhatók - tette hozzá. Beszélt arról is, hogy a dugódíjat nem tudják elkerülni, a Demszky-féle városvezetés az uniós támogatás feltételekéntvállalta a bevezetését.
Az uniótól kért halasztással kapcsolatban azt mondta: nem született még döntés, de kifejtette: nem hinné, hogy akadályokba ütközne a 2016-ig történő halasztás. Hozzáfűzte a hátralévő időben meg tudnák építeni a szükséges mennyiségű P+R parkolót, illetve van esély rá, hogy 2016-ra befejezzék a 4-es metró első szakaszát is.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.