brusszel


Válságban is pörög a divatpiac - jól megy a Zarának

Figyelő Online
2012.09.19  17:24   
mail
nyomtatás
Jelentősen nőtt a spanyol Inditex csoport nyeresége az első fél évben, elsősorban annak köszönhetően, hogy növelte jelenlétét a feltörekvő országok piacain.
A világ legnagyobb ruházati kiskereskedelmi vállalata, amely olyan márkákat tudhat magáénak, mint a Zara, a Bershka, vagy a Massimo Dutti, 944 millió euró adózott eredményt könyvelhetett el az idén január-június közötti időszakban, 32 százalékkal többet az egy évvel korábbinál.

Az értékesítési árbevétel 17 százalékkal 7 milliárd euróra emelkedett.A növekedést elsősorban az ázsiai és latin-amerikai piacon elért eredményeknek tulajdonítja a spanyol cég, a válság sújtotta hazai piacon viszont 22 százalékra mérsékelte piaci részesedését az egy évvel korábbi 26 százalékról. Az Inditex 166 új üzletet nyitott az első fél évben, ezzel világszerte több mint 5600 áruházat üzemeltet valamennyi márkát együttvéve, és az idén szeretné elérni a hatezres számot. Az Inditex márkáival elsősorban annak köszönheti sikereit, hogy gyorsan tud alkalmazkodni a fogyasztói igények változásaihoz, rugalmas a munka- és nyersanyagköltségek alakításában.
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.