brusszel


Veszik a luxust - A Prada 60 százalékos nyereségnövekedést ért el

Figyelő Online
2012.09.24  14:24   
mail
nyomtatás
A Prada divatház 60 százalékkal növelte adózott eredményét az idei első félévben a tavalyi azonos időszakkal összevetve elsősorban az ázsiai eladások bővülésének köszönhetően, illetve amiatt, hogy több turista látogatott Európába.
A milánói székhelyű cég hétfői beszámolója szerint a féléves profit 286 millió euróra ugrott az egy évvel korábbi 179 millióról. A bevétel ugyanebben az időszakban 28 százalékkal bővült, 1,1 milliárd euróról 1,5 milliárd euróra nőtt. A cég bevétele Ázsiában 44 százalékkal emelkedett, míg a pénzügyi válsággal küszködő Európában 31 százalékkal bővült, elsősorban a turisták növekvő számának a hatására.
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Kiegyezés a székely–holland sörháborúban

Magyar politikai siker is a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken kiegyezése - állítják kormányzati informátoraink.

Bajban a taxisok réme

Lemondott az Uber elnöke, Jeff Jones, miután a cég háza táján egymást érték a botrányok.

Alternatív valóságok

Igencsak eltérő a NOB és a helyiek véleménye 
a tavalyi ötkarikás játékok hagyatékáról, de a rengeteg gond mellett van azért néhány sikersztori is.

Jönnek az automata áruházak

Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat.

top200