brusszel


Japánok veszik meg a harmadik amerikai mobilcéget

Figyelő Online
2012.10.15  11:30   
mail
nyomtatás
A japán Softbank távközlési-informatikai konszern 20,1 milliárd dollárért felvásárolja az amerikai Sprint Nextel Corp. mobilszolgáltató cég részvényeinek 70 százalékát - közölte a japán vállalat.
A Softbank részvényenként 7,30 dollárt fizet, míg a Sprint Nextel papírjait legutóbb 5,73 dolláron jegyezték a New York-i tőzsdén. Az ügylet révén ügyfélszámát tekintve a Softbank lesz a világ harmadik legnagyobb mobilszolgáltatója a China Mobile és a Vodafone után. A Sprint Nextel a harmadik legnagyobb mobilszolgáltató az Egyesült Államokban, több mint 56 millió felhasználója volt június végén. A felvásárlást három japán bank összesen 22,9 milliárd dolláros szindikált hiteléből finanszírozzák.
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Kiegyezés a székely–holland sörháborúban

Magyar politikai siker is a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken kiegyezése - állítják kormányzati informátoraink.

Bajban a taxisok réme

Lemondott az Uber elnöke, Jeff Jones, miután a cég háza táján egymást érték a botrányok.

Alternatív valóságok

Igencsak eltérő a NOB és a helyiek véleménye 
a tavalyi ötkarikás játékok hagyatékáról, de a rengeteg gond mellett van azért néhány sikersztori is.

Jönnek az automata áruházak

Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat.

top200