A Neston bevételei úgynevezett display hirdetésekből (vagyis képes webes termékmegjelenítésből) és integrált hirdetési megoldásokból származnak. A rádió online felületeit az Infinity Media értékesíti, a bevételen a felek 50-50 százalékban osztoznak. Ugyanakkor Bíró cégein keresztül reklámkampányok elkészítését is vállalják, beleértve a kreatív tartalom előállítását és legyártását. „Ha kell, mobiltelefon-applikációt fejlesztünk, videókat készítünk, szöveges tartalmat állítunk elő, igen erős közösségi médiatámogatással. Fő erősségünk a különféle hirdetési eszközök testre szabott integrálása, a megrendelő igényei szerint" - mondja. Egyik legfrissebb ügyfelük egy hazai befektetési szolgáltató, amely szabad kezet adva nekik egyszerre jelenik meg mobiltelefonon, display formában és egy pénzügyi élő műsor szponzoraként a Nestonon.
A rádió fő előnye a hazai versenytársakhoz képest a nagyobb ismertség, a hatékonyabb értékesítési modell és a minőségi zenei tartalom lehet. A Neston már működésének első évében jelentős, átlagosan havi
200 ezer egyedi látogatós elérést produkált. Ez jelenleg napi 6-7000 hallgatót jelent, és számuk stabilan növekszik, a rádió Facebook-közössége pedig 27 ezer főt számlál. Hallgatóik egyébként 60 százalékban budapestiek, főként 21-39 év közötti diplomások, 50-50 százalékban férfiak és nők. A napi 350-400 dal kiválogatását mindössze ketten végzik, Nesta, a rádió zenei arca, és Genser András, aki emellett kreatív feladatokat is ellát. Utóbbi egyébként saját magánvagyonából, Bíró Attilával együtt, fele-felerészben finanszírozta a rádió indulásához szükséges induló költségeket.
Külső finanszírozást eddig nem vettek igénybe, ugyanakkor nem zárják ki a befektetők bevonását - feltéve, ha ők maguk dolgozhatnak tovább a cégben. „Az online világban nagyon gyorsan növekedni sem jó" - mondja Bíró Attila. Bár szerinte a Neston zenei kínálata nem a tömegízlést szolgálja ki, jelenleg nem ez az akadálya a hallgatószám - és így a bevételek - ugrásszerű növelésének, sokkal inkább a technológiai gátak. „Biztos vagyok benne, hogy Magyarországon 3-5 év múlva lesz áttörés az online rádiózásban, mert ekkorra a mobilszolgáltatók is leviszik a 3G-szolgáltatás árát, és az a tömegek számára is elérhető lesz. Így akár a Balaton közepén is lehet majd Nestont hallgatni" - ad hangot reményének a tulajdonos.
Múlt és jövő
-Mennyi a Neston eddigi befektetése?
-Nagyjából 20-30 millió forint, amelyet főként eszközbeszerzésre fordítottunk.
-Hol lesz a cég 5 év múlva?
-Piacvezető online rádió szeretnénk lenni Magyarországon, erre minden esélyünk megvan. Jövőre 150-200 milliós árbevétellel számolunk, és 2015-ben szeretnénk elindítani a külföldi terjeszkedést, főként német nyelvterületen.
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.