Wellnessre kampányol a turizmus
Figyelő Online
2012.10.30 19:21
Országos egészségturisztikai kampányt indít novemberben a Magyar Turizmus (MT) Zrt. a belföldi turizmus és az egészséges életmód ösztönzésére.
Az MT Zrt. keddi tájékoztatása szerint a wellness- és gyógyturisztikai kínálatot középpontba helyező kampány célja egyebek mellett az, hogy belföldi utazásra és a még kint lévő üdülési csekkek érvényességi időn belüli beváltására ösztönözze a lakosságot, illetve erősítse a SZÉP-kártya felhasználását szálláshelyekre. A december végéig tartó intenzív kampány változatos kommunikációs csatornákon keresztül jut el a nagyközönséghez.
MTI
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.