brusszel


Három liter sem kell az új Hondának

Figyelő Online
2012.11.12  19:42   
mail
nyomtatás
A Honda Motor Co. több mint 30 százalékos fogyasztáscsökkentést ígérő hibrid hajtási technológiát fejlesztett ki kompakt kategóriás autók számára - közölte hétfőn a Honda kutatás-fejlesztési igazgatója.
Az új hajtási lánc dupla tengelykapcsolóból, egy új fejlesztésű 1,5 liter lökettérfogatú benzinmotorból és villanymotorból áll. A kutatás-fejlesztési igazgató szerint a Honda fejlesztési részlege jó eredményeket ért el a Toyota Aqua (Prius C) fogyasztási rekordját megdönteni képes hajtáslánc kifejlesztésében. A Toyota adatai szerint az Aqua kompakt modell egy liter üzemanyaggal 35,4 kilométert képes megtenni, azaz 2,82 liter üzemanyagot fogyaszt száz kilométerenként.
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Le Pen az EU-s népszavazásról

Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.

Megszavazták a "CEU-törvényt"

A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.

Újabb vizsgálat tárgya a Hungast

Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.

Szíriai fegyveresekkel állt kapcsolatban a szentpétervári merénylő

A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.



Kiegyezés a székely–holland sörháborúban

Magyar politikai siker is a Csíki Sör Manufaktúra és a Heineken kiegyezése - állítják kormányzati informátoraink.

Bajban a taxisok réme

Lemondott az Uber elnöke, Jeff Jones, miután a cég háza táján egymást érték a botrányok.

Alternatív valóságok

Igencsak eltérő a NOB és a helyiek véleménye 
a tavalyi ötkarikás játékok hagyatékáról, de a rengeteg gond mellett van azért néhány sikersztori is.

Jönnek az automata áruházak

Egyre több, főként a fizikai világban aktív nagyáruház vezeti be a legkülönfélébb online és elektronikus eladásösztönző praktikákat.

top200