Kutatóbázist épített a PepsiCo Kínában
Figyelő Online
2012.11.13 13:27
A világ második legnagyobb üdítőital gyártója, a PepsiCo kedden megnyitotta Kínában az Egyesült Államokon kívüli legnagyobb kutatóközpontját.
A 40-45 millió dolláros beruházással a cég termékeinek, ital és snack, chips márkáinak piacra jutását kívánja segíteni, továbbá a helyi ízlésnek megfelelő új termékek kifejlesztését célozza - derül ki a cég illetékeseinek keddi közléséből. A sanghaji létesítmény része annak a következő három évre szóló 2,5 milliárd dollár költségvetéssel előirányzott bővítési programnak, amellyel a PepsiCo a kínai piacot, "további növekedésének motorját", egyben ázsiai pozícióját a versenyben igyekszik megerősíteni - hangoztatta a cég területet felügyelő vezetője, Mehmood Khan. A Coca-Cola tavaly jelentette be, hogy szintén a következő három évben 4 milliárd dollárt fektet be palackozókba, járművekbe, hűtőházakba és elosztó hálózata infrastruktúrájának bővítésébe.
MTI
Marine Le Pen államfővé választása esetén megvárja a német és az olasz parlamenti választások eredményét, mielőtt népszavazást ír ki.
A jövőben akkor működhet oklevelet adó külföldi felsőoktatási intézmény Magyarországon, ha működésének elvi támogatásáról államközi szerződés rendelkezik.
Mégsem jön létre a menza cégek tervezett fúziója. Egyelőre nem vásárolja meg a Hungast Zrt. a Sodexot, mert nem teheti. A Gazdasági Versenyhivatal közbelépett.
A felrobbantott pokolgép hasonló volt ahhoz a másikhoz, amelyet később a Ploscsagy Voszsztanyija metróállomáson hatástalanítottak.